Thursday, February 3, 2011

cerita kawan wife aku....

satu hari wife aku story la satu kisah pasal kawan kat tempat keje dia.
akulayan la...W7DOPSFG;
kawan wife aku ni dia gelarkan 'nenek kebayan'.
nenek kebayan ni kalo becakap x penahnye nak rendah.
lebih2 lg kalo becerita pasal hal family dia. fuuhhhh...semua bagus2 la.
rumah dia besar la, anak2 dia pandai la,gaji dia besar la, keta dia mahal la...
bak kata org,semua hebat la.
pernah la dua tahun lepas wife aku kena 'tiow' sampai menangis dek kerana 'buruk perangai ' ngan 'busuk mulut' si nenek kebayan nih..
itupun wife aku bercerita perkara yg betul pasal nenek kebayan ni.
satu kali si nenek kebayan ni x puas hati..dia sudah sound la kat wife aku...
menangis la wife aku ni dgn penuh perasaan...'ape la salah saya?'
itu cerita dulu.....haa....ini ada cerita baru pasal nenek kebayan tu, kata wife aku.

2 comments:

Unknown said...

apo cito eh matdukx??

ajai said...

Tu la pasal.... Ke nak aku tolong sambungkan... hahaha